Comenzi
Puteti comanda produsele dorite astfel:
1) Online - urmand pasii obisnuiti atunci cand faceti cumparaturi online
(se adauga produsul sau produsele dorite in cos si se completeaza formularul ce
cuprinde datele de livrare/facturare. Dupa aceea, accesati
"Finalizeaza comanda". Veti primi imediat pe email o confirmare a
faptului ca am primit comanda dvs., urmand apoi ca un operator viasigradina.ro
sa va contacteze pentru a reconfirma comanda dvs.
2) Telefonic - puteti suna la numerele de telefon 0742.922.833 -
0757.382.476 si unul dintre colegii nostri va
prelua comanda dumneavoastra. In cazul in care liniile sunt ocupate, veti fi
contactat in cel mai scurt timp posibil pentru a vi se furniza detaliile
necesare sau pentru a vi se prelua o comanda.
3) Email - ne puteti trimite un email pe adresa comenzi@viasigradina.ro cu
produsele dorite, insotite de datele de livrare-facturare si un numar de
telefon (obligatoriu). In acest fel, veti putea fi informat despre stadiul
comenzii dvs. si veti putea fi contactat si de firma de curierat, atunci cand
coletul a ajuns la destinatie si trebuie sa va fie inmanat.
Termene de
livrare
Produsele de pe site-ul viasigradina.ro se
livreaza oriunde in Romania, prin curier in 1-5 zile lucratoare. De regula,
termenul de livrare este de 24-48 ore de la efectuarea comenzii pe site-ul
nostru din stocul propriu, prin intermediul serviciilor de curierat.
Trimiterea comenzii va fi confirmata prin email, pentru a urmari exact procesul
de livrare.
Modalitati
de livrare
Odata comandate, puteti intra in posesia
produselor dorite ridicandu-le direct de la punctul nostru de lucru din
Sahateni, judetul Buzau sau puteti opta pentru expedierea lor prin curier sau
Posta Romana.
Costul transportului va fi confirmat telefonic
cu dumneavoastra de unul dintre operatorii viasigradina.ro.
In cazul in care achizitionati doua sau mai multe produse, taxa de curierat se
achita o singura data (in cazul in care toate produsele merg la aceeasi
destinatie).
Politica de
retur
Conform legislatiei in vigoare, privind regimul juridic al
contractelor la distanta, consumatorul are dreptul sa notifice in scris
comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui
motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.
Conform legislatiei in vigoare,
renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Clientii Majestic Agrowine SRL, viasigradina.ro, pot returna
produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de
la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Clientul va suporta costul de retur al
produselor si va folosi acelasi serviciu de transport cu care s-a facut
expedierea.
Renuntarea
la cumparare in termen de 10 zile lucratoare se poate aplica doar pentru produsele
livrate prin curier.
In cazul în care produsele pentru care se
solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de
uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie
lipsa, Majestic Agrowine SRL isi rezerva dreptul de a decide acceptarea
returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi
comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului,
Majestic Agrowine SRL va inapoia contravaloarea produsului returnat in cel mult
30 de zile de la retur. Suma inapoiata nu va include cheltuielile de transport.
Restituirea sumei se va face prin transfer bancar, situatie in care clientul
trebuie sa furnizeze datele sale bancare.
In cazul returnarii unui produs care nu se
afla in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate
documentele care l-au insotit Majestic Agrowine SRL va considera returul
nevalid si va fi indreptatita sa refuze restituirea contravalorii.
Exceptie de la returnare fac produsele
achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala,
produsele consumabile si produsele folosite.
Prin produse folosite intelegem produsele care
prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi,
mirosuri straine, urme de lichide etc., in general orice modificare adusa la
starea initiala a produsului, cea in care a fost livrat).
In cazul consumabilelor, folosirea acestora nu
mai permite returnarea lor.
Produse
nefunctionale sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este
nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicare de la
magazin sau receptia la domiciliu prin curier, clientul poate reclama
acest lucru si poate solicita in termen de 24 de ore returnarea produsului, in
vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea
prin curier, va recomandam sa refuzati curierului receptia. Clientul va
mentiona curierului in scris motivul refuzului: “colet deteriorat”.
Majestic Agrowine SRL nu
isi asuma intarzierile de livrare a comenzilor care pot aparea din cauza firmei
de curierat, precum nici daunele provocate asupra coletelor in timpul livrarii
de catre firma de curierat sau terte parti.
Produse
livrate gresit sau neconforme
Daca clientului i s-a
livrat alt produs decat cel comandat, este necesara semnalarea situatiei cat
mai curand posibil pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. In
situatia livrarii unui produs neconfom cu specificatiile de pe site, toate
costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre
Majestic Agrowine SRL.
Produse
defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta
defecte si se afla inca in perioada de garantie vor fi returnate spre reparatie
la Majestic Agrowine SRL daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate
intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat
de Garantie din partea producatorului. Toate costurile de transport al
produsului pentru exercitarea garantiei vor fi suportate de catre client.
Informare si suport
Posibilele situatii
aparute post-vanzare vor fi tratate de departamentul Relatii Clienti.
Ne puteti contacta la:
Telefon: 0742.922.833 -
0757.382.476
Email: clienti@viasigradina.ro