Comenzi

Puteti comanda produsele dorite astfel:
 1) Online - urmand pasii obisnuiti atunci cand faceti cumparaturi online (se adauga produsul sau produsele dorite in cos si se completeaza formularul ce cuprinde datele de livrare/facturare.  Dupa aceea, accesati "Finalizeaza comanda". Veti primi imediat pe email o confirmare a faptului ca am primit comanda dvs., urmand apoi ca un operator viasigradina.ro sa va contacteze pentru a reconfirma comanda dvs.

2) Telefonic - puteti suna la numerele de telefon
0742.922.833 - 0757.382.476 si unul dintre colegii nostri va prelua comanda dumneavoastra. In cazul in care liniile sunt ocupate, veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil pentru a vi se furniza detaliile necesare sau pentru a vi se prelua o comanda.

3) Email - ne puteti trimite un email pe adresa comenzi@viasigradina.ro cu produsele dorite, insotite de datele de livrare-facturare si un numar de telefon (obligatoriu). In acest fel, veti putea fi informat despre stadiul comenzii dvs. si veti putea fi contactat si de firma de curierat, atunci cand coletul a ajuns la destinatie si trebuie sa va fie inmanat.

Termene de livrare

Produsele de pe site-ul viasigradina.ro se livreaza oriunde in Romania, prin curier in 1-5 zile lucratoare. De regula, termenul de livrare este de 24-48 ore de la efectuarea comenzii pe site-ul nostru din stocul propriu, prin intermediul serviciilor de curierat.  Trimiterea comenzii va fi confirmata prin email, pentru a urmari exact procesul de livrare.

Modalitati de livrare

Odata comandate, puteti intra in posesia produselor dorite ridicandu-le direct de la punctul nostru de lucru din Sahateni, judetul Buzau sau puteti opta pentru expedierea lor prin curier sau Posta Romana.

Costul transportului va fi confirmat telefonic cu dumneavoastra de unul dintre operatorii viasigradina.ro.

In cazul in care achizitionati doua sau mai multe produse, taxa de curierat se achita o singura data (in cazul in care toate produsele merg la aceeasi destinatie).

Politica de retur

Conform legislatiei in vigoare, privind regimul juridic al contractelor la distanta, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Clientii Majestic Agrowine SRL, viasigradina.ro, pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Clientul va suporta costul de retur al produselor si va folosi acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile lucratoare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

In cazul în care produsele pentru care se solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri,  accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa,  Majestic Agrowine SRL isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, Majestic Agrowine SRL va inapoia contravaloarea produsului returnat in cel mult 30 de zile de la retur. Suma inapoiata nu va include cheltuielile de transport. Restituirea sumei se va face prin transfer bancar, situatie in care clientul trebuie sa furnizeze datele sale bancare.

In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate documentele care l-au insotit Majestic Agrowine SRL va considera returul nevalid si va fi indreptatita sa refuze restituirea contravalorii.

Exceptie de la returnare fac produsele achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala, produsele consumabile si produsele folosite.

Prin produse folosite intelegem produsele care prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, mirosuri straine, urme de lichide etc., in general orice modificare adusa la starea initiala a produsului, cea in care a fost livrat).

In cazul consumabilelor, folosirea acestora nu mai permite returnarea lor. 

Produse nefunctionale sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicare de la magazin  sau receptia la domiciliu prin curier, clientul poate reclama acest lucru si poate solicita in termen de 24 de ore returnarea produsului, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati curierului receptia. Clientul va mentiona curierului in scris motivul refuzului: “colet deteriorat”.

Majestic Agrowine SRL nu isi asuma intarzierile de livrare a comenzilor care pot aparea din cauza firmei de curierat, precum nici daunele provocate asupra coletelor in timpul livrarii de catre firma de curierat sau terte parti.

Produse livrate gresit sau neconforme

Daca clientului i s-a livrat alt produs decat cel comandat, este necesara semnalarea situatiei cat mai curand posibil pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. In situatia livrarii unui produs neconfom cu specificatiile de pe site, toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre Majestic Agrowine SRL.

Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte si se afla inca in perioada de garantie vor fi returnate spre reparatie la Majestic Agrowine SRL daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului. Toate costurile de transport al produsului pentru exercitarea garantiei vor fi suportate de catre client.

Informare si suport                                             

Posibilele situatii aparute post-vanzare vor fi tratate de departamentul Relatii Clienti.

Ne puteti contacta la:

Telefon: 0742.922.833 - 0757.382.476

Email: clienti@viasigradina.ro